Setervandring til Skålsetra.
Laurdag 27. juni arrangerte sogelaget vandring til Skålsetra. Ca 30 vart med på turen.
Torgun Paulonen tok mange fine blite på turen. Her er linken til bileta:
https://www.facebook.com/groups/1710287745905738/permalink/4577096779224806
Kopier og lim inn på adrdesselinja.
Elles finn du alle på Gamle bilde frå Vågstranda og Hjelvik
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar